Monday, June 3, 2013

12.aprilli hommik

Hotell Soho – kohalik turg – metroosõit – lennujaam – lennud Ateena - Frankfurt - Tallinn

Hommikul külastasime Kadriga lähedalasuvat kohalikku turgu, mis oli kindlasti omaette kogemus! Meile vist ei jõudnudki lõpuni kohale, mis kandis me tegelikult viibisime-ööbisime-liikusime. Kadril kästi tungivalt oma koti lukk kohesel kinni panna ühe väikese poekese omaniku poolt. Hiljem metroo peatusesse kõndides hoiatas meid samuti üks meesterahvas, et oma kottidel kindlalt pilgu peal hoiaksime. Ka kohalik taksojuht oli seda piirkonda kirjeldanud kui „no good, no good“. Ometi jõudsime me ilusti-kenasti metroo peale ja sealt edasi juba lennujaama, lennukile. Metrood oodates läks korraks seest küll kõhedaks, kui kõlaritest hakkast kostuma streigi eest hoiatav tekst, kus mainiti et metroo asemel võtta buss nr X95. Ilmselt puudutas streik siiski pigem õhtutunde ning sellest probleemiga me õnneks tegelema ei pidanud.

Lennujaamas läks kõik ladusalt, istusime ja kuulasime veel veidi Ursulat ning seejärel algas boardimine. Ja meie 10 tunnine seiklus tagasi Eestisse algab...

Lufthansa pakub oma lendudel õnneks ka süüa ja juua, kusjuures ei saa mainimata jätta tasuta veini, mis meele parasjagu helgeks ja heaks teeb...

Frankfurdi lennujaama esialgu pikana tundunud 4-tunnine ooteaeg läks kui lennates tänu muhedale seltskonnale, saksa õllele ning meeleolukale muusikale. Tagasi Tallinnasse peaksime jõudma keskööl.

Suuuur suur aitäh meie armsale ja meeldivale reisiseltskonnale! Tegite Kreeka minu jaoks unustamatuks!