Monday, June 3, 2013

6.aprill

Delfi – Tholos – Delfi varemed – Söögikoht (souvlaki) – Parnassuse mägi – Suveniiri poe külastus – Hotell Athina

Külastasime Delfi varemeid – alustuseks Tholost ning hiljem Ateena templit, Delfi amfiteatrit ning gümnaasiumit (mis paiknes neist kõige kõrgemal). Vaated, mis sealt avanesid, olid imelised. Võtsime aja, et ühiselt midagi sketšida. Paljud meist leidsid omale sobiva istumiskoha teatrist üleval kulgeva teeraja piirdel. Nii me siis istusime, nagu eeskujulikud haned üksteise järel reas, nina sketchbookis ning B4 harilik käes. Ilm oli päikseline ja soe, meeleolu mõnusalt helge. Delfi pakub endiselt oma õhustiku, olustiku ja kaunite vaadetega rõõmu kehale ja hingele.

Peale antiiksete arhitektuuriteostega tutvumist ning sealt saadud kogemuste ammutamist suundusime tagasi hotelli ning peale seda sööma. Valikusse jäi tripadvisori poolt kõrgelt hinnatud söögikoht, mida otsustasime kaema minna. Restoran oli rahvast pungil täis ning üsna vali, kuid õige varsti hajus rahvas ära ning koos nendega ka eelnev kärarikas jutuvadin.

Kõhud korralikult head-paremat täis, ootas meie järgmist külastus Parnassuse mäetipp. Esialgne entusiastlik rattamatka plaan asendus siiski meie mustade metallist täkkudega (mis tagantjärele oli ilmselt õige(m) otsus). Oli omamoodi veider olla ühel hetkel kevadiselt soojas lõunamaises kliimas ning järgmisel hetkel lumisel mäenõlval. Kuid kogemus oli vägev ning mäetipu hõre õhk pani vähemalt Golfi rahva rõõmust lõkerdama.

Õhtuses Delfis võtsime ette suveniiri poe külastuse. Kohaliku poe muhe omanik kinnitas meile vaid üht: „This price – specially for you, my friend!“ Nõnda saime me oma esimese linnukese kirja kui tõelised turistid ning võisime rahulolevalt oma saagiga tagasi õdusasse hotellituppa suunduda.

Õhtul vaatasime üle päeval valminud sketšid ning lõpetuseks lihtsalt nautisime elu ja olu Delfi väikseses, ent armsaks saanud hotellis.